Mahmut Tolon

mahmut tolon population evolution articles books kitaplar makaleler

Yüzyıl, NSA ve Sağ Liderler


Aynı yüzyılda mı yaşıyoruz, Sağ Liderler?

 

Kısmen galiba. Galiba buradan bir özlü söz bile çıkar: Hamaset ve cehalet ikizdir!

Cahilin etrafı kendinden beter sanmasından kaynaklanan bir durum sanki.

 

Dışişleri Bakanlığı dinlendi. Eh bir  daha böyle böyle daha az dinlenmek için önlem almayı öğreneceğiz.  Dinler, dinleyecek, sen de dinleyeceksin. Yahu biz 3. Dünya savaşının içindeyiz de üstadlar saf ve bakir anadolu çocukları olarak inanılmaz bir kibir cehalet ve hamaset omletli beyanatlar veriyorlar. Bu bir savaş sebebidir!

 

Güç bu denli mi ayakları yerden kesiyor? Çin ile ABD bir internet savaşı içinde. Yandex neden bu denli çok parayı burada  reklama harcıyor sanıyorsunuz?  Big data nedir duydunuz mu? Hilmi Özkök Paşa bundan yirmi yıl önce Askerlikten ayrılıp ve  çok doğru görüp bir Türk arama motoru yapmak istediğini anlattı. Okumadınız mı? Hadi onu okumadınız bu Snowden olayını hiç mi takibetmediniz? Assange? Yoksa anlamadınız mı? Haa evet evet paralel devlet, Pensilvanya demek kolay. Yeşil pasaportu iptal et. Şimdi mi anladın?

 

Bu bir savaş sebebidir!

 

Atma! Çarpılırsın. Dinleyen belki de en büyük müttefikindir.  NSA diye bir şey duydunuz mu kardeş? derler insana.  Bakınız:   Geisha NSA ( https://mahmuttolon.wordpress.com/2013/10/26/tum-dunya-abd-ye-hayran/ )  Alman Başbakanı dinlendiğini farkedince neden böyle yaygara kopartmadı?

 

Bu adamlar mı sağa liderlik edecek?  Umuyorum sayın Bahçeli artık 5-10 sene bir süre dinlenir  Meral Akşener ve Ümit Hoca uçurur MHP yi vallahi!

 

Bahçeli de sayılan eski lider olarak akil adam olur illa kavga ile mi gidecek?  Sonsuza veya ölümüne kadar mı başta kalacak?  Keşke  ülkemizde bir ilke imza atsa.  Bu yerel seçimlerden sonra.

 

ABD de oynayan Hido’yu örnek alsa, kendi isteği ile.

 

Onlarca yıl MHP başında olmak bir faniye yeter ve yükselerek ayrılır.

 

 

AKP de de vitrin tamamen değişir  umarım, ama Allah rızası için darbakışlı, kısaboylu, savaş nedeni diyen profesör bakanımız başa geçmesin!

 

İnşallah  vitrindekiler artık dinlenirler bir süre. Yabancı lisanı akıcı bilen, dünyayı tanıyan  yeni insanlar   vitrine çıkarlar. U Tube yasakla, Twitter  yasakla.  Yapma abi, sağın liderileri bu denli sığ olmamalılar. Olamamalılar. Gülünç oluyor bu devirde.  Nazlı Ilıcak ile geçinemedi ise AKP,  kiminle geçinecek?

 

Yapılacak işler belli. Eğitim, Seçim Kanunu ve Anayasa. Kısa öz ve lider sultasına yer vermeyen seçim kanunu ( yoksa liderler şaşırıyorlar) .   Ve din ile devletin ayrılması! Kısa öz ve kişilerin dar geleceklerini planlamayan bir anayasa.

 

Titizlikle arıyorlarmış casusu veya casusları Dışişleri Bakanlığında. Kardeşler titizlik bir alışkanlıktır. Arada bir titiz olunmaz ve olunacaksa da yumurta kırıldıktan  sonra böylesine olur.

 

Titizlik alışkanlığı olsaydı bunlar başımıza gelmezdi. Neden Snowden için yürüyüşler yapıldı dünyada hiç okuyup düşünmediniz mi?

 

Utube yasakla, en kolayı o tabii.. Ne işe yarıyorsa,  dünyaya “kıçımızın eyer tutmadığını” göstermekten başka!

Advertisements

March 28, 2014 - Posted by | Makaleler / Articles | ,

3 Comments »

  1.   Iste bu cok iyiydi ”  Nazlı Ilıcak ile geçinemedi ise AKP,  kiminle geçinecek?” :)))

    Füsun

    ________________________________

    Comment by Fusun Guder | March 28, 2014 | Reply

  2. Mahmut bey siz Ege bölgesinde mi yaşıyorsunuz* :)))

    Comment by H.Emre Oktay | March 28, 2014 | Reply

  3. mükemmel bir yazı teşekkürler

    Comment by Gül Güner | March 30, 2014 | Reply


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: