Mahmut Tolon

mahmut tolon population evolution articles books kitaplar makaleler

İvanka ve Aile İşleri


Vah Amerika vah! Almanya’daki kadınlar zirvesine ABD Başkanı’ın danışmanı İvanka Trump çağrıldı. 36 yaşında güzel bir kadın. Moda işinde. “Başkan o’na neyi danışıyor?” diye soruyorlar. Anlaşılan her şeyi. Babaya fısıldayan kadın diyor ona Amerikalılar.

Ama bulunduğu konumdaki rütbesi ve devlet hiyerarşisindeki yeri 3 yıldızlı bir general ile eşdeğer. Yani ABD li bir Korgeneral gibi dolaşıyor bu hanım. ABD de rahatsızlık diz boyu.

Başkanın bir bölümü yani kompleksin içinde villalar hala alınıp satılan Florida’daki yazlığının (Mar – A _ Lago)   fiyatları Trump Başkan olduğundan beri tam yüzde yüz artmış. Eh kolay değil o golf deliklerinde Japon Başbakanı oynadı, Çin Başkanı yürüdü!

Çinliler gelince İvanka’nın moda tasarımlarından da almışlar ve tabii Ruslar da. Eh bizim Cumhurbaşkanı de toplantıya katılmadan bizden de İvanka tasarımlarından alan herhalde çıkar. En basit şey Washington’da Trump otelinde kalmak. Başkan ilk kez Beyaz Saray dışında yemek yediğinde de doğal olarak o otelin lokantasını tercih etmişti!

Zaten Merkel de İvanka’yı babası ile olan ilişkisini düşünerek davet etmiştir diyor tüm konuyla ilgili kişiler.

Sonunda biraz uzunca kalacak olursa Trump’lar örneğin yarı başkanlık sistemine geçip Trump’un iki dönem daha seçilmesini sağlayabilirlerse artık Rektör falan olmak isteyen bile gidip en azından hastanedeki hemşireleri Ivanka’nın moda evinden giydirmek zorunda kalabilir. Yani yanlış anlaşılmasın tasarımlar çok güzel oldukları için alınır tabii. Ah, ah, bir zincir bu tasarımlardan almamaya karar verince Trump sadece özel twitter hesabından değil Başkanlık twitter hesabından da bu giysi zincirine veryansın etmişti. Baba kalbi tabii kızının kazancı azalınca doğal olarak taraf.

Zavallı İvanka Almanya’daki forumda Başkan için ne iş yaptığı sorularına cici kız imajı ile “öğrenmeye çalışıyorum” falan gibi yanıtlar verdi ama babasına anlaşılan söken tavır ile alay konusu oldu. 3 yıldızlı general rütbesine eşdeğer rütbe ile ne yapacağını öğrenmeye çalışan bir insan doğal olarak epeyce tepki topluyor. Bakalım daha neler çıkacak bu nepotizm silsilesinin altından.

İlk yüz günü dolmadı ama şimdiye kadar görülmüş en düşük beğeni seviyesinde  Trump, yüzde otuzlarda!   70 yaşındaki adam doğal olarak değişmeyecek!

İvanka gene 36 yaşındaki Jared Kushner ile evli. Kocası da Meksika, Ortadoğu ve Rusya ile olan ilişkilerden sorumsuz ama sorumlu bu konuda derdi olanın gideceği adam. Haydi bakalım hayırlısı!

Ve bizce çok güzel olan şey: Trump da bizim Başkan kadar başarıya muhtaç. Bakalım bir kaç hafta içinde Suriye için nasıl adımlar atılacak.

Advertisements

April 25, 2017 - Posted by | Makaleler / Articles

3 Comments »

  1. en az beğeniyle adından en fazla söz ettiren başkan oldu ya.. gerisi laf-ı güzaf:)

    Comment by arman unan | April 26, 2017 | Reply

  2. Bu yazında, damat beyin dininden ve hanım kızın da onun dini kabul etmiş olduğundan ve bunlarla beliren angajman kurallarından sözetmemiş olmanı yadırgadım!

    Comment by umur daybelge | April 26, 2017 | Reply

    • Ah tabi o da var ama bu çift damadın ailesi istemediği için bir süre ayrıldı. Hanım kızın daha önceki ilişkilerini NY bildiği için damat beyin ailesi mesafe koymuş. Sonra gönül ferman dinlememiş. Şimdi yanılmıyorsam, İvanka musevi olmuş evlenirken ve 3 çocukları var.

      Comment by mtolon | April 26, 2017 | Reply


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: